Cine n-are bunici …

… unchi, matusi sau alte nemusaguri, i se gasesc. Chiar daca nu auzi nimic dinspre ele de 25 de ani, mai vine cate-un val:

– S-o suni pa matus’ta!
– Aha …
– Am vorbit azi cu ea, s-o suni!
– A zis ea s-o sun?
– Nu.


– Sa vad ce chef am mai tarziu …
– Altfel? Bine? … [10min de bla, bla]
– S-o suni!
– Dupa ce pana mea, de ce?
– A intrebat de tine.
– Perfect. Atunci nu mai am nimic nou pentru ea.
– Da’ s-o suni!
– Zi-mi macar un argument logic.
– Asa e frumos …
– Asculta, telefonul nu e decat o unealta de comunicare. Nu suplineste distanta intre 2 persoane. Daca o sun acum, ma tine juma’ de ora fara sa spuna nimic, ca Iliescu. Eu nu pot vorbi despre nimic. O voi suna inainte sa trec pe la ea, sa o anunt. Sau sa-i spun ca a murit tata, sa stie de frate-su. Sau ca ma insor, divortez sau fac copii. In principiu cand am ceva sa-i comunic, acu’ n-am nimic sa-i spun … iar daca vrea sa vorbeasca cu mine, ma suna.
– Bine, cum vrei. Da’ sa stii ca nu asa se face.

.
[dupa 2 saptamani]:
– Ai sunat?
– Unde?
– La matus’ta.
– Bine, hai c-o sun deseara, cand ajung acasa.

Despre viata mai bine spus.

  1. cucuwow
    August 19, 2009 la 6:25 pm

    Ai nimerit-o! De astea imi aud si eu.
    Vrei sa facem un club?
    Si, vrei sa vorbim despre asta?
    😉

  1. August 20, 2009 la 1:01 pm
  2. August 24, 2009 la 12:04 pm

Lasă un răspuns

