Prima pagină > Mama lui de telefon, Matusa > Iara s-antamplat …

Iara s-antamplat …

… ai sunat-o, bai, pa matush’ta?

Iara? …

Stateam linistit sa-mi savurez cafeaua de sambata dimineata, fericit de superbul rasarit care imi promitea o zi superba. Si eram multumit de cum incepe prima din cele doua zile libere pe care le am intr-o saptamana: perfect, zic, ma relaxez.

Era o liniste intrerupta doar de pasarelele care se bucurau impreuna cu mine, poate chiar mai mult, si de cate un caine pe care-l mai apuca strechea sa latre din cand in cand, urnind dupa el o intreaga avalansa gen: ‘Iti arat eu tie care-i cu gura mai mare‘. Si in corul asta fantastic, ma amuzau ai mei catei care bineinteles ca nu se puteau lasa mai prejos. Unul latra cat se poate de fioros de zici ca ti s-ar face pielea de gaina, dar statura de 7 kile nu-l prea ajuta. Celalalt o sa-i reduca la tacere pe toti care rad de frate-su’, dar mai tre’ sa treaca cateva luni bune. Acu’ debita mai mult un amestec de scancet si schelalaiala, printre care ii mai iesea si cate un latrat decent din cand in cand, destul sa ma linisteasca in privinta faptului ca individu’ promite.

Revenind, stau cu cafeau in mana intr-un decor care ma deconecteaza de viata de birou, si incepe sa ma relaxeze de-a binelea, cand …

Fuck, am uitat sa scot fixu’ din priza …

– „Da!” zic
– „Ceau, ce faci?” Eu: ‘Mi s-a dus dimineata..
– „Bine ..”
–”Ai sunat?”
–”Pe cine?” si incepe sa-mi fiarba apa, scurgandu-se spre creier.
–”Stii tu” … cam atunci am inceput sa nu mai aud nici ce-mi spune vocea de pe fir, nici pasarelele, nici cainii, si mi s-a sters si zambetul ala tamp de pe fata. Imi cap imi rasuna o singura fraza: ‘Welcome to the real, Neo‘.

Adica ce zacusca de tarate aveam in cap, cum credeam eu ca poate sa existe o lume fara telefoane, care sa mai fie si functionala?

Si stiti ce am facut? Nu? Am pus mana pe telefon si am sunat-o pa matusa-mea.

  1. August 24, 2009 la 12:00 pm

    Sunt unul dintre cei care au tel. doar din stricta necesitate. Pana acum 1 an am avut un nokia 1100, l-am schimbat din motic ca, in cele din urma a cedat, am luat tot un nokia, stiind ca sunt rezistente. Urasc trendul asta cu : ”daca e tel nou, tre’ sa-l am !! ”. Chiar cand am plecat in vacanta mi-am lasat telefonul acasa.

    • phonedamnation
      August 24, 2009 la 12:13 pm

      Da, e trist, ca orice lucru cu care se exagereaza: orice abuz strica.
      Intentionez sa detaliez in continuare 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

