E pe vibratii, suna-ma!

curSunt eu. Aici.

Si ma simt bine. Am totul ce-mi doresc: un telefon finut si sofisticat, un …

Nu ma plang, viata m-a daruit cu ce e mai bun, si ma bucur pentru ce mi-a oferit viata. Sufletul pereche e acolo undeva, in negura haina. Dar in acelasi timp stiu ca e la doar 2 taste departare. Si ma asteapta. La fel cum si eu il astept pe el. Si ma mai bucur ca timpurile pe care le traim ne ofera o deosebita diversitate de alegeri si trairi. Si toate sunt posibile. Conexiuni de zeci de mii de mile, acum la doar doua vorbe: ‘Alo, sunt eu!

Ma bucur de viata, si ea se bucura de mine! Si stiu ca ma pot baza oricand pe cel mai bun prieten. Acum e pe vibratii. Mi l-am bagat in cur: Suna-ma!!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Octombrie 10, 2009 la 11:31 am
  2. Martie 26, 2010 la 5:31 pm

Lasă un răspuns

