Povete

Cati bani pierdem, sau cum castiga corporatiile de pe urma noastra, cand dam dovada de lene. Vorbeam zilele astea cu Cata la telefon. Spunea ca are abonament la telefonie mobila de 5 ani. Cu toate astea, desi plateste neshte euro sanatosi in fiecare luna, are foarte putine minute. Practic vorbeste putin si scump…si mai zicea ca are si obiceiul sa se intinda la conversatii. Ca el am avut si eu. Abonament de o gramada de ani, facturi platite fara intarziere, beneficii zero. Zeul nostru e preplatit, el ne socheaza cu “jdamii” de minute si mesaje, numere favorite si chichitzuri! Eu am scos abonamentul de o vreme buna de timp si am trecut pe prepay. Cand i-am spus lui Catalin cate minute poti sa ai cu doar cativa euro cheltuiti, nu-i venea sa creada.

Ideea ar fi urmatoarea: Ai abonament la mobil/telefon fix/televiziune/hipernet? Se merita sa dai o galagie de bani pe ele?

De aici!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

