Mancare sau taclale?

[picapp src=”3/7/2/4/Breakfast_table_with_ff35.jpg?adImageId=6490467&imageId=5277993″ width=”234″ height=”151″ /]

Povesteam cu o prietena despre preferintele abonationale ale fiecaruia, ce anume se mai poarta prin targ …

Eu am atatea minute, eu atatea, eu am mesaje de alea si de alea si asa mai departe. Dar totusi intrebarea ramane: De ce? De ce 500, 5000 de minute incluse pe luna? Cine vorbeste atata? Si ce anume? In timp fizic ce inseamna asta: vorbesti in timp ce mananci, in timp ce faci dus, in timp ce te ca.. , era sa o zic; in timp ce dormi? Oare mai faci ceva din toate lucrurile astea? Sau mai putem zari pe strada scheleti ambulanti cu ochii rosii si cearcane putind de la o posta, dar cu mobilul lipit de ureche atat de bine, incat poate il mai dai jos doar cu dalta, dar numai cu tot cu bucata de carne, ma rog, os!

Si cine te suporta? Asta era partea a doua. Si atunci am aflat, am alat ca se poate. Am aflat ca exista. Se poate sa fii student in anii de inceput si sa traiesti din banii pe care ti-i trimite ma-ta lunar. De fapt ar trebui sa traiesti daca nu ar fi gresit respectiva sa-ti ia mobil si sa te si lipeasca cu urechea de el sau … nu. Daca te-ar fi crescut intr-o maniera incat sa-ti anuleze frustrarile: ca esti grasa, ca esti urata, ca n-ai prieteni, ca nu se uita nici dracu’ la tine si cu atat mai putin sa te f..mangaie. Poate atunci nu ai suna in disperare poate poate iasa ceva, atunci poate nu ti-ai plati doar factura din banii de la ma-ta, si atunci poate ai manca si altceva in afara de pita si conserve sau pateu. Asta in cazul cel mai bun cand iti raman atat de multi bani.

Si totusi, exista!

Sunt oameni care intr-adevar, nu isi permit multe lucruri in viata. De acord. Dar sa ai un venit lunar moca din care ti-ai permite sa traiesti lejer si fara durere de cap, iar tu il dai tot intr-un loc si motivezi ca oricum tre’ sa slabesti … Aici nu mai inteleg.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

