Prima pagină > Aberatii telefonice, Linkuri > Intrebare cretina – raspuns cretin

Intrebare cretina – raspuns cretin

[picapp align=”left” wrap=”true” link=”term=silly+phone&iid=236048″ src=”0232/932b2c1f-8174-4250-9041-30dfd9f7a4f5.jpg?adImageId=10612902&imageId=236048″ width=”117″ height=”175″ /]Nu vi se intampla sa va fie puse niste intrebari de-a dreptul cretine si sa va vina sa raspundeti la fel de cretin? Ei bine, mie mi se intampla destul de des problema asta, iar eu sunt genul de persoana (carcotasa – mi se spune des) care ofera niste raspunsuri… de te doare mintea.

Si hai sa dau cateva exemple, prin care am trecut eu… ca sa nu ramana lumea uimita si sa nu inteleaga ceea ce vreau sa comunic:

1. Stateam acum jumatate de an si ma uitam la un film acasa, cand deodata ma suna un prieten pe telefonul fix – foarte putin s-a mai folosit fixul in ultima vreme la mine. Nu stiu ce a fost in capul lui si m-a intrebat:
– Salut. Ce faci ma? Esti acasa?
Am binevoit sa ii raspund amabil:
– Nu frate… eu sunt la o plimbare pe afara si ti-a raspuns o fantoma care are voce ca a mea. Sa stii ca nu este absolut nimeni acasa…

2. Tot o chestie asemanatoare, dar episodul se petrece la interfon. Suna interfonul si raspund:
– Da.
– Ce faci mami? Esti acasa?
– Nu mama… am luat-o la goana pe scari cu interfonul in brate si vin sa iti deschid usa.

3. O zi ploioasa de vara. Ma suna unul … de aici

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

