Prima pagină > Info, Linkuri > O experienta eMAG

O experienta eMAG

Nu sunt genul de om innebunit dupa gadget-uri si nici nu ma imbulzesc printre vizitatorii magazinelor on-line. Poate de aceea am fost luat complet pe nepregatite cand m-am hotarat sa fac o comanda la eMAG.

Am descoperit, total din intamplare, un mouse BatteryFree (Vezi Pareri) disponibil la ei si, cum oricum simteam de mult nevoia a-mi facilita munca degetelor, m-am hotarat sa-l cumpar. In acest moment deja eram pregatit psihic pentru o intreaga tarasenie asociata comenzii, mai ales ca am o reticenta la plata on-line. Accept totusi sa fac o plata via on-line banking, ceea ce de obicei este imposibil sau problematic. Eram pregatit, ma simteam cam ca un batranel hotarat sa se de pe Twitter.

Surpriza placuta a fost insa un formular de comanda extrem de simplu si concis, confirmare prin e-mail, consultant vanzari personal atribuit si confirmare telefonica.

Tot aici am aflat de noua oferta: ExtraGarantie de Retur de la eMAG: 30 de zile sa te razgandesti??

Wow! Am facut plata vineri, iar luni dimineata coletul era la Timisoara.

Totul pe un ton amabil si extrem de placut. Impresia pe care mi-au lasat-o a fost una profesionista care ma va indemna in mod sigur inspre ei si in viitor.

Voi reveni cu impresia pe care mi-a lasat-o.

  1. Februarie 23, 2010 la 6:06 pm

    interesant

  2. bogdan
    Februarie 25, 2010 la 4:16 pm

    Am dat din intamplare peste articolul tau. In primul rand sper sa nu fie un fel de advertorial pentru EMAG pentru ca ar fi neplacut. Legat de acest subiect vreau sa va povestesc o experienta interesanta. Detin un magazin online si obisnuiesc sa am o relatie „normala” cu un posibil client: ii ofer informatii in timp util, livrare cat mai rapida, etc. Problema e ca ceea ce e normal la noi legat de atentia catre client e perceput ca fiind extraordinar si mi s-a intamplat ca un client care a cumparat de 4 ori de la noi sa-ncerce la un moment dat sa-mi ofere 50 ron drept atentie pentru serviciile bune oferite, mai pe romaneste un fel de spaga care o dai la frizer. Am ramas perplex ca unii romani mai gandesc asa: pentru un serviciu bine prestat sa oferi ceva in plus. La noi ceea ce ar trebui sa fie normal apare ca exceptional. De aici si parerea ta despre serviciile EMAG. Chiar nu mi se pare extraordinar, asa ar trebui sa lucreze orice magazin online.

    • phonedamnation
      Februarie 25, 2010 la 5:28 pm

      1. Sunt complet de acord cu tine, insa dupa experientele anterioare inca pot fi placut surprins cand gasesc servicii „normale”.
      Si ma bucur de fiecare data. Si laud si recomand firma respectiva peste tot pe unde apuc. Daca-mi lasi adresa magazinului tau, poate ma bucur si de serviciile tale, mai ales daca gasesc raportul optim calitate/pret/promptitudine, care sa-mi satisfaca si comoditatea si paranoia 🙂
      2. Daca te uiti prin site o sa vezi ca nu are nici o legatura cu eMAG, doar cu frustrarile mele gadget-oase 😉

  3. bogdan
    Februarie 26, 2010 la 2:50 pm

    Salut, ne gasesti pe http://www.husepiele.ro. Daca te intereseaza ceva te asteptam cu orice info.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

