Prima pagină > Info, Principii > Cum recunosti dependenta de mobil

Cum recunosti dependenta de mobil

Telefon mobil LG KU990i Viewty Light BlackEsti dependent de telefonul mobil? Dacă ai o relatie mai stransa cu telefonul tau mobil, luat la promotie, decat cu cei mai multi oameni in viata ta, afla de ce eliberarea din dependenta ta de telefon mobil este cel mai bun lucru pe care il poti face pentru tine insuti.

 

  1. Familia si prietenii se plang ca utilizezi in mod constant telefonul mobil? Fii atent la ceea ce spun ei. 
    • Oamenii fac comentarii ca utilizezi constant telefonul mobil? Aminteste-ti: niciodata nu poti recupera timpul pierdut
    • Anul trecut am iesit la pranz cu o persoana care nu se mai putea da jos de pe telefonul sau mobil. Dupa ce-am incercat de mai multe ori sa-o fac sa realizeze ca raspunzand si vorbind la telefon in mod constant in timp ce eu stateam in fata ei este extrem de nepoliticos, m-am ridicat de la masa, i-am dorit pofta buna si am plecat. Nu ca trebuia eu sa-o invat o lectie, dar sunt sigur ca a fost un pranz ce-l va tine minte. 
    • Ai vreo idee cat de dificil este sa conduci constient si sa vorbesti la telefon, in acelasi timp? Treci pe internet si citeste cateva studii. Punand telefonul deoparte creezi o oportunitate de a petrece mai mult timp de calitate cu persoanele la care tii, este o oportunitate de a ramane in viata. 
    • Eu personal nu calatoresc ca pasager cu o persoana care vorbeste in mod constant la telefon. Imi place viata mea si doresc sa ramana intreaga cat mai mult posibil. 
  2. Te simti anxios atunci cand ai uitat telefonul sau nu poti suna? 
    • Te simti deconectat de lume atunci cand iti lasi telefonul acasa? Poti sa conduci de la punctul A la punctul B fara a avea un telefon cu tine? 
    • Esti unul din acei oameni care suna inapoi la numere ce apar in lista de apeluri ratate, chiar si atunci cand nu stii cine te apeleaza, esti atat de disperat ca ratezi vreun apel? Nu-mi place sa spun asta, dar esti chiar patetic (de fapt, imi place 😀 ).
  3. Raspunzi la telefon la masa ori evenimente sociale? Acest lucru tradeaza proaste maniere si prost gust.
    • Cand ies cu cineva, las telefonul oprit sau în masina. Daca astept un apel important, anunt in prealabil sa se stie ca este singurul motiv pentru care raspund la telefon. 
    • A petrece timp cu o alta persoana inseamna socializare. Daca vrei sa vorbesti la telefon, stai acasa. 
  4. Telefonul care suna constant te face sa te simti de important? Vorbesti doar ca sa vorbesti? 
    • Fii sincer! Te simti important de fiecare data cand suna telefonul? 
    • Nu este greu sa aduni un grup de oameni care nu au nimic de facut toata ziua decat sa stea pe telefon si SMS. 
    • Aminteste-ti: palavrageala constanta nu este acelasi lucru cu o viata cu substanta. De fapt, este exact opusul acesteia. 
  5. Esti capabil sa-ti inchizi telefonul vreodata? Incearca numai pentru o zi. 
    • Vrei sa stii daca ai o problema? Inchide-ti telefonul si lasa-l acasa. Cum te simti? 
    • Constientizeaza-ti anxietatea din felul in care te simti. Aceste sentimente fac ravagii în viata ta daca nu sunt constientizate.

 Mai mult ??

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. Martie 17, 2010 la 2:36 pm
  2. Martie 17, 2010 la 3:33 pm

Lasă un răspuns

