Prima pagină > Linkuri, Sa mai si radem putin > Ce spuneam despre disperare?

Ce spuneam despre disperare?

Nu ma credeai cata disperare exista? Povesteam mai demult aici, si aici, sau aici. Ce mai, o intreaga categorie. Ia priviti aci:

Mi-a fost greu o zi si ceva fara telefon, cu toate ca il aveam pe celalat in care am Vodafonul…dar pe cosmote comunic mai mult…sau poate nici nu are legatura cu reteaua…mi-era pur si simplu dor de telefonul meu si atat. Si cel mai frustrat este si a fost de la inceput este ca nu imi aduc aminte un moment in care sa nu fi fost atenta sau in care sa fi fost neglijenta sau mai astiu eu. Imi amintesc foarte clar ca parca aveam o presimtire si ma uitam la geanta aia din 5 in 5 secunde si o tineam langa mine…dar se pare ca nu a fost de ajuns…Dar de azi am un alt “prieten” pentru ca mame si tate s-au gandit la mine si …

Pentru si mai mult, baga un click aci. Sa-ti pregatesti sufletu’. 🙂

  1. Hans
    Martie 17, 2010 la 5:03 pm

    Varza „povestea” asta

  2. nazuza
    Martie 18, 2010 la 12:10 pm

    Dar si totusi fiecare are dreptul sa scrie ce vrea unde vrea….ce drept ai tu sa iei un fragment si sa il postezi la tine pe blog? nu ai alta modalitate de a te face placut sau de a face un blog vizionat?:) dependenta sau nu…(nu am negat-o niciodata ca nu ar fi) e mai mult decat atat in postul ala. Varza sau nu…e treaba mea. Nu stiu pentru MASA.

    • phonedamnation
      Martie 18, 2010 la 12:41 pm

      Asa este 😉
      Daca te uiti mai bine chestia cu varza nu vine de la mine, se pare ca mai sunt si altii care gandesc.
      Si nu, nu incerc sa ma fac placut!

  1. Martie 26, 2010 la 5:31 pm
  2. Iunie 9, 2010 la 2:28 pm
  3. Iunie 9, 2010 la 3:47 pm

Lasă un răspuns

