Prima pagină > Aberatii telefonice, Sa mai si radem putin > Ceremonie de dezvaluire a secretului vietii, terminata in dezastru

Ceremonie de dezvaluire a secretului vietii, terminata in dezastru

sedinta-spiritism.jpgReuniti in formatie completa ca sa dezvaluie intregii lumi sensul vietii un grup de filozofi si arlechini shaolini au fost impiedicati sa faca acest lucru de catre telefonul unui ziarist care a inceput sa sune din senin umpland intreaga incapere cu o melodie foarte proasta, posibil o manea cantata de Inna.

Ca urmare a incidentului, shaolinii au refuzat sa mai dezvaluie lumii sensul vietii spunand ca daca suntem asa de destepti putem sa-l descoperim si singuri.

„Este incredibil domnule ce pot face ignoranta si inconstienta din oameni,” crede Gregorian Bisexuaru, organizatorul evenimentului si impresarul neoficial al shaolinilor. „Este a doua oara cand patim asa ceva. Data trecuta, am avut un guru din India care descoperise sensul vietii si pana sa gasim un reportofon sa-l inregistram il si uitase deja. Nu se mai poate cu indolenta asta!”

Trimis la colt si privit cu indignare de restul participantilor la ceremonie, ziaristul vinovat de agitarea apelor, Tiberiu Rovin spune ca nu a vrut si era vorba de un telefon important de la redactorul sau sef care anunta intoarcerea Mihaelei Radulescu in Romania. „Nu m-am putut abtine si mi-a lasat telefonul special dat tare pentru ca toata lumea sa auda ce ringtone misto am eu. Acum imi pare rau. Dar lasa, mai vin shaolinii si la anul”.

Descoperit pentru prima oara in anul 1000 inainte de Hristos si uitat de atunci incontinuu, sensul vietii este aici.

  1. Mai 4, 2010 la 10:42 am

    reciteste-ti articolul 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

