Prima pagină > Aberatii telefonice, Linkuri > Hackeri: abonament cu forta

Hackeri: abonament cu forta

Uite ce gasesc azi pe net. Asa, din intamplare. M-am distrat teribil!

Redau tot textul integral mai jos, fara comentarii. Gasiti originalul aici.

 

Vocea: Buna ziua, cu domnul Xulescu as dori sa vorbesc.
Eu: Buna ziua, la telefon.
V: Domnule Xulescu, doresc sa va felicit si sa va urez bun venit in marea familie a abonatilor nostri! De astazi…{} ({} = il intrerup eu pe el sau el pe mine)
E: Mda, multumesc, dar stati putin ca nu inteleg despre ce anume vorbiti. Ce abonat? La ce? De unde sunati?
V: V-am contactat din partea celui mai nou serviciu aparut pe piata la acest moment in regiunea Dvs., pentru a va anunta ca tocmai ati devenit abonatul “Serviciului Minune”!! Sincere felicitari!!
E: E o gluma asta sau ce? Probabil faceti vreo confuzie ceva, in cel mai bun caz…{}
V: Nu sunteti Dvs. dl. Xulescu din (adresa completa)?
E: Ba da, eu sunt. Dar nu m-am abonat la niciun Serviciu Minune, nici macar n-am auzit de asa ceva, daramite…{}V: Desigur ca nu ati auzit, fiindca tocmai s-a lansat!
E: Domnule, se pare ca nu intelegi – de vreme ce nu am auzit de voi, inseamna ca nu aveam cum sa stiu de existenta Serviciului asta Minune al vostru, asadar cu atat mai putin m-as fi pus sa ma abonez la ceva despre care nu am nici cea mai vaga idee ce anume este si cum functioneaza!!
V: Aveti perfecta dreptate, intrucat abonarea la acest serviciu nu necesita acordul si nici macar initiativa Dvs. Serviciul Minune este fundamentat pe decizia rudelor Dvs, in special a parintilor Dvs…{}
E: Iti bati joc de mine sau ce??!! Eu unul nu prea gust farsele in general, asa ca am cam incheiat discutia! {}

V: Imi cer scuze daca nu am reusit sa ma fac inteles foarte bine. Va rog sa aveti rabdare si sa ascultati ce am de zis pana la capat, nu dureaza mult, in acest fel veti intelege cu siguranta despre ce este vorba.
E: Ok, cat mai pe scurt.
V: Dvs, dl. Xulescu, ati devenit, incepand de astazi, abonat al Serviciului Minune. {}
E: Mda… asa… nu m-am abonat nicaieri la voi!
V: Putina rabdare va rog… Nu v-ati abonat nicaieri la noi, intrucat abonarea la Serviciul Minune se face, dupa cum am precizat, pe baza deciziei parintilor Dvs. in primul rand. Noi am discutat cu parintii Dvs. si dansii au fost de acord ca Dvs. sa va abonati la Serviciul Minune…{}
E: Domnule draga, iti bati joc de mine, unde ai auzit dumneata de abonare in absenta consimtamantului titularului de abonament??!!
V: Numai putin, va rog. V-am spus doar ca acesta este cel mai nou serviciu aparut pe piata de aici. Este un serviciu revolutionar, motiv pentru care si procedura de abonare si plata este radical diferita fata de ceea ce cunoasteti Dvs. {}
E: Domnule, atat timp cat eu nu am fost de acord cu utilizarea serviciului vostru, pur si simplu nu ma intereseaza cat de revolutionar este el, intelegi? Nu am solicitat niciun fel de serviciu de la Dvs., nu mi-am dat consimtamantul/acordul pentru absolut nimic ce vine din partea Dvs., nu ma intereseaza si nu am nevoie de nimic ce vine de la voi, atat timp cat nu sunt consultat anterior si nu imi dau acceptul si nu semnez pentru anumite lucruri. Ce parte de-aici nu va este clara??
V: Va inteleg ca nu sunteti de acord cu modalitatea noastra de actiune, dar, dupa cum v-am spus, abonarea la Serviciul Minune nu depinde de Dvs. Prin urmare, nu avem nevoie de acordul/acceptul/consimtamantul Dvs. pentru a lansa inceperea derularii abonamentului la Serviciul Minune. {}
E: Deja n-are rost sa-mi mai pierd timpul cu voi. In cazul in care nu este o farsa seaca si de prost gust si, prin absurd, chiar vorbiti serios, va dau in judecata si gata, am scapat de bataia de cap, simplu. Atat timp cat nu aveti niciun fel de aprobare/acord din partea mea si, mai mult, eu nici macar nu utilizez serviciul asta, nu imi puteti imputa plata abonarii la/utilizarii lui.
V: Pentru informarea Dvs., trebuie sa va mentionez faptul ca noi suntem imuni fata de orice tipuri de procese din aceasta categorie. Ne este recunoscut pretutindeni dreptul de a initia astfel de abonamente, doar prin consultarea rudelor/parintilor viitorului abonat. In anumite cazuri speciale, nu este nevoie nici macar de acordul lor direct. In niciun caz noi nu putem fi acuzati de catre nimeni de nimic, in cadrul acestei probleme. Avem libertate totala de actiune. {}

E: Ok, deci voi faceti misto de mine. Hai pa! {}
V: Tin sa va informez ca, in momentul in care se va initia derularea abonamentului si veti fi obligat sa platiti contravaloarea acestuia, nu vi se va mai parea chiar asa o gluma!
E: Ba da’ ce tupeu ai!! In fine, nici nu ma mai enervez… cum zici tu, nu-mi pasa. Asa, de curiozitate, prin absurd vorbind – daca tot ne luam la misto – cam cat costa abonamentul la Serviciul asta Minune al vostru?
V: Plata nu se efectueaza in bani. Fiecare abonament presupune initierea anumitor actiuni din partea abonatului. Astfel se realizeaza plata acestuia, raportat la anumite unitati de timp. In unele intervale astfel de actiuni pot lipsi, in alte intervale astfel de actiuni pot fi mai numeroase, in functie de necesitatile de moment…{}
E: Cum adica “in functie de necesitatile de moment”? Tu chiar crezi ca n-am altceva mai bun de facut decat sa-ti ascult elucubratiile tale? {}
V: Adica nu intotdeauna vor exista incarcari in sarcina similare si egale pentru toti abonatii, dar aceasta este o problema pentru a carei remediere lucram deja de ceva timp. {}
E: Desigur, nu este exclus nici ca tu sa fii vreun nebun care chiar sa creada in ceea ce imi insiri dumitale aici, nu-i asa? {}
V: Domnule, imi pare rau ca ma intelegeti gresit, dar…{}
E: Va inteleg gresit?!!! EU va inteleg gresit?!! Deci, sa reluam: ma suni si imi spui ca tocmai ce m-am abonat la Serviciul Minune, serviciu despre care habar nu aveam ca exista sau poate exista. Carevasazica m-am abonat la asta… nu din proprie initiativa, ci fiindca asa au hotarat altii pentru mine, insa acum tu vii la MINE sa ma freci la cap cu prostii legate de serviciul asta – duceti-va fratioare la aia cu care ati vorbit, nu veniti la usa mea sa jucati pe nervii mei!!! Uite dom’le ca vreau sa ma dezabonez, e bine asa!?
V: Domnule, va enervati degeaba. Eu v-am informat doar in privinta regulilor de baza de functionare a sistemului. Si nu, nu va puteti dezabona.
E: Uite ca vreau sa ma dezabonez, desi nici macar nu m-am abonat, in fine, treaca de la mine – acum vreau sa ma dezabonez, indiferent de orice, na!!
V: Imi pare rau, nu se poate. Nimeni nu se poate dezabona. Decat…{}
E: E pe dracu’ nu se poate!! Decat ce? ca m-ai facut curios.
V: Va puteti dezabona cu o singura conditie… sau, mai bine zis, in cazul in care va dezabonati, veti rupe permanent si ireversibil orice legatura cu oricine ati cunoscut vreodata sau cu oricine v-a cunoscut vreodata. Este regula obligatorie, fundamentala – dezabonarea de la Serviciul Minune conduce automat la validarea acesteia.

E: E clar, sunteti dusi cu capu’, da’ rau de tot!! In fine, de unde ai adresa si datele mele exacte?
V: Dupa cum v-am precizat inca de la inceput, am discutat cu parintii Dvs., care s-au gandit ca Dvs. v-ar placea sa va abonati la Serviciul Minune, prin urmare ne-au furnizat toate datele necesare realizarii acestei operatiuni. Prin urmare, incepand de astazi, prin acordul exprimat al parintilor Dvs., sunteti abonat al Serviciului Minune. Sincere felicitari!!
E: Dom’le, nu intelegi ca eu, ca titular de abonament, sunt singurul care are dreptul de initiere sau/si incheiere a colaborarii in privinta oferirii oricarui serviciu de-asta?
V: In cazul Serviciului Minune Dvs. beneficiati deja de rezultatele initierii acestuia. Dreptul asupra cursului derularii contractului nu va revine Dvs., ci cadrului colectiv comun de abonati din zona din care faceti parte. Dvs. nu puteti lua decizii individuale asupra modalitatii de desfasurare a colaborarii noastre decat cu aprobarea cadrului colectiv comun de abonati; in caz contrar, daca doriti sa luati decizii de unul singur, fara aprobarea nimanui autorizat, si actionati in acest sens, riscati excluderea din cadrul colectivului comun de abonati si pierderea drepturilor ce va revin drept urmare a acestei apartenente.
E: Dom’le draga, daca eu individual oricum nu as avea niciun fel de putere chiar asupra derularii contractului MEU personal relativ la Serviciul asta Minune, atunci de ce naiba mi-ar pasa, de ce dracu’ m-ar interesa ca as putea fi exclus din “cadrul asta colectiv comun de abonati” sau cum il denumesti tu??!! Asa, ca sa mergem pe aberatiile dumitale, care ar fi diferenta?!
Daca sunt acceptat si fac parte din colectivul abonatilor, trebuie sa ma supun deciziilor lor, deci influenta mea personala si individuala este limitata; in caz contrar, daca sunt respins, exclus sau cum vrei sa-i zici, chestia asta oricum nu schimba nimic, fiindca oricum eu nu aveam niciun fel de putere reala asupra cursului derularii propriului contract de abonament cu Serviciul asta Minune. Deci care-i diferenta, asa dupa mintea ta?? De ce mi-ar pasa?
V: Daca sunteti exclus din cadrul colectiv comun al abonatilor, atunci oricum veti fi obligat sa platiti abonamentul in continuare, indiferent de modul in care va mai foloseste sau nu, insa nu veti mai putea beneficia de facilitatile pe care cadrul colectiv comun al abonatilor le detine, comparativ cu indivizii singulari contractori ai abonamentului nostru. In mod implicit cadrul colectiv comun al abonatilor constituie un organism de organizare a abonatilor, in scopul structurarii cat mai eficiente a modului de derulare a Serviciului Minune si organizare cat mai detaliata a aspectelor principale de activitate, precum si a anumitor aspecte individuale, astfel incat toti abonatii sa beneficieze la maxim de calitatea Serviciului Minune…{}

Eu: Bun, am vorbit destul cu dumitale. Nu mai am chef de cai verzi pe pereti. Ce vrei sa zici de fapt – ca am fost fraierit de compania voastra si ca acum sunt obligat sa platesc un abonament pe care nu l-am cerut si cu care nu am fost de acord, fara macar a avea dreptul de a controla ce anume primesc ca urmare a platii pe care o incasati constant de pe urma mea? Adica, pe langa faptul ca ma obligati sa platesc un serviciu pe care nu l-am solicitat si de care nu am nevoie, mai sunt obligat in plus sa ma supun si deciziilor unui nu stiu ce colectiv de abonati, in caz contrar fiindu-mi retrase din beneficiile serviciului, dar trebuind sa platesc totul integral, nu?
De fapt ma obligati sa ma supun normelor si deciziilor unui grup din care nu am dorit si nu am ales a face parte, asta doar pentru a “beneficia” de un Serviciu Minune pe care nu mi l-am dorit si pentru care nu mi-am dat consimtamantul sub nicio forma? Ce fel de aberatie mai e si asta?

Vocea: Viata, Domnule, viata! Viata este Serviciul Minune!!

Si inchide… Apuc insa sa aud in casca un “vai, imi place teribil sa stric bunatate de comfort psihologic…” spus parca asa cu un ranjet satisfacut.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

